Monday, October 3, 2016

Forexpros kafee arabica c

Amerikaanse Coffee C Futures - 16 Desember (KCZ6) Ons wil u aanmoedig om kommentaar te gebruik om betrokke te raak met die gebruikers, deel jou perspektief en vra vrae van skrywers en mekaar. Maar ten einde die hoë vlak van diskoers in stand te hou wersquove almal kom tot waarde en verwag, hou asseblief die volgende kriteria in gedagte: Verryk die gesprek bly gefokus en op die regte spoor. Slegs materiaal plaas thatrsquos relevant tot die onderwerp wat bespreek word. Wees eerbiedig. Selfs negatiewe menings kan positief en diplomaties opgestel. Gebruik standaard skryfstyl. Sluit leestekens en boonste en onderste geval. NOTA. Spam en / of bevordering boodskappe en skakels binne 'n opmerking sal verwyder Vermy vloek, laster of persoonlike aanvalle wat gerig is op 'n skrywer of 'n ander gebruiker. Donrsquot monopoliseer die gesprek. Ons waardeer passie en oortuiging, maar ons glo ook in die gee almal 'n kans om hul gedagtes te lug. Daarom, bykomend tot die burgerlike interaksie, verwag ons antwoorde het om hul menings bondig en denkend te bied, maar nie so herhaaldelik dat ander vererg of aanstoot. As ons klagtes oor individue wat oor 'n draad of forum te neem ontvang, behou ons die reg om hulle te verbied van die werf, sonder verhaling. Slegs Engels kommentaar sal toegelaat word nie. Oortreders van spam of misbruik word verwyder uit die terrein en verbied om toekomstige registrasie by Investingrsquos diskresie. Ek het Investings kommentaar riglyne gelees en aanvaar die beskryf terme. Hallo, Ek het 'n baie eenvoudige / vinnige vraag. Ek het nog nooit verhandel Koffie, ek handel in ander markte. Maar ek wil om te kry in 'n paar kontrakte en Im nuuskierig om die likiditeit van hierdie kommoditeit in vergelyking met ander softs of korrels. Ek handel met ingang bestellings ingeskryf as limiet bestellings en tot stilstand kom in die plek as die mark orde tot stilstand kom. Im nuuskierig wat jou ergste invul Koffie Wat is die omvang jy sal sien op 'n dronk laagste volume mark Ek handel Sugar en die vul is volmaak. Maar Coffees volume is relatief soortgelyk aan katoen sodat sy 'n bietjie lastig. Ek dont gedagte ontbreek 'n vul deur 'n paar bosluise, maar ek wel 'n akkurate inskrywing / afrit strategie en is nie in die besigheid van die verhuring van 'n verlore handel bly voortbestaan. So asseblief, as jy met my jou ervaring van vervulling van jou inskrywings en uitgange kon deel, kry gestop uit asook die neem van wins op posisies. Dankie. wisselvalligheid is baie hoog in koffie. dus met behulp van stop verlies in nie 'n goeie idee, die manier wat ek bleek koffie óf ek gaan lank uit lae grond met geen stop verlies of in kort van 'n hoë grond, in hierdie geval rond 158/160 met geen SL, en moenie oop vars ambagte in die middel, as ek mis 'n omgekeerde. laat dit so wees, hopelik siek die volgende een. Rabo het 'n teiken op koffie in die laaste kwartaal op 138 en ander het 'n laer teiken. in hierdie tydren ek gepos hier waar 145,75 is 'n perfekte teiken te kry, jy i opgewonde te vroeg op 152,200, om dit veilig te speel, benewens Rabos teiken beïnvloed my op 'n manier. Dankie MH, ek is baie verstaan ​​die wisselvalligheid aspek sowel as ander sake. Maar Ek is nie noodwendig vra vir handel strategie of advies in daardie gebied, geen disrespek bedoel. Ek het ten volle 'n verhandeling van plan in plek vir al my ambagte en net ambagte te neem wanneer 'n sein gegee. Wat ek werklik belangstel in is eenvoudig die akkuraatheid van die vul. Persoonlik sal ek nooit verhandel sonder 'n stop verlies, maar dis 'n heel ander saak vir homself. Ek wil regtig weet wat om op jou vul verwag. Hulle is redelik akkurate en wat ek dink omdat jy nie stop verliese jy regtig het geen kommer vir hierdie gebruik. Dankie vir die gedagtes al en die tyd wat dit neem om te reageer. Ek haat koffie. Hoekom is my man gaan al by 151,50 Wat beteken hy sien Hy het 600 op koffie handel van Januarie - Mei. En daarna sal hy net handel teen die tendens al die tyd. Hy het bul verlede week vir 'n paar dae en het wins weg te vroeg en het kort weer. Kort al die tyd. Wat sien hy Im nie seker wat jou man sien. Miskien vra waarom hy die handel aangegaan Dit was maklik om geld kortsluiting koffie tot 'n paar maande gelede. Dinamika van die mark het dramaties verander. Dit is goed om te handel teen die tendens by tye, maar die tendens kan handelaars begrawe sonder enige probleem Disclaimer: Fusion Media wil u daaraan herinner dat die data wat in hierdie webwerf is nie noodwendig real-time of akkuraat is. Alle CFD's (aandele, indekse, futures) en Forex pryse is nie deur die uitruil, maar eerder deur die mark makers, en so pryse kan nie akkuraat wees en mag verskil van die werklike markprys, wat beteken dat pryse is 'n aanduiding en nie geskik is vir doeleindes van handeldryf. Daarom Fusion Media nie die geval geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van hierdie inligting dra. Fusion Media of enige iemand betrokke by Fusion Media sal nie aanvaar geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting, insluitend data, aanhalings, kaarte en koop / verkoop seine soos vervat in hierdie webwerf. Neem asseblief ten volle ingelig oor die risiko's en koste verbonde aan die handel die finansiële markte, is dit een van die gevaarlikste belegging vorme moontlik.


No comments:

Post a Comment